Často kládene otázky
Koľko stojí doprava?
DONÁŠKA DOMOV s kuriérskou spoločnosťou |
|
|
Platba bankovým prevodom |
3 EUR |
|
Na dobierku |
4 EUR |
|
Platba nad 60 EUR (kufre nad 80 EUR) bankovým prevodom |
ZDARMA |
|
V prípade na dobierku, platba nad 60 EUR (kufre nad 80 EUR) |
1 EUR |
|
Pri nákupe produktov nad 60 EUR – DOPRAVA ZDARMA (v prípade kufrov nad 80 EUR
*Poplatok za dobierku: 1 EUR
*Poplatok za dobierku: 1 EUR
►Spôsob platby?
Platiť môžete online bankovou kartou, alebo pri prevzatí tovaru od kuriéra s bankovou kartou, alebo v hotovosti.
►Za koľko dní dostanem svoju objednávku?
Ihneď po spracovaní objednávky odovzdáme balík doručovacej spoločnosti a do 2-3 pracovných dní je balík u Vás.
►Ako môžem vymeniť obdržanú objednávku?
Ohľadom výmeny produktu nás prosím kontaktujte e-mailom (kontakt@bonluo.sk) a pošlite nám fotografiu potvrdzujúcu, že produkt je v pôvodnom/nepoškodenom stave a taktiež uveďte, ktorý produkt si želáte vymeniť. Ak je produkt na základe Vami zaslaného obrázku v poriadku, spustíme proces, o ktorom Vás budeme samozrejme informovať. Tovar vráťte v pôvodnom obale, bezpečne zabalený a uzavretý, aby sa pri preprave nepoškodil. Po zabalení produktu na obal napíšte adresu: Bonluo.sk - GLS, Budča 1039, 962 33 Budča. Balík nám možte vrátiť prostredníctvom kurierskej služby GLS
►Ako môžem vrátiť obdržanú objednávku?
Nepoškodený výrobok v pôvodnom obale môžete do 14 dní vrátiť na adresu: Bonluo.sk - GLS, Budča 1039, 962 33 Budča, prostredníctvom kuriérskej služby GLS
Tovar vráťte v pôvodnom obale, bezpečne zabalený a uzavretý, aby sa pri preprave nepoškodil.
Cena produktu Vám bude vrátená bankovým prevodom, uveďte prosím číslo Vášho bankového účtu, na vratnom formulári, a spolu s obdržanou faktúrou ho pribalte k produktu.
►Ako rýchlo dostanem späť peniaze za vrátený tovar?
Čo najskôr, najneskôr však do 14 pracovných dní.
►Čo mám robiť ak dostanem nesprávny produkt, alebo neúplnú zaslanú objednávku?
Môže sa stať, že váš balík neobsahuje objednaný produkt alebo je neúplný. V tomto prípade zavolajte náš zákaznícky servis:
• Telefónne číslo: + 421 2 330 706 84 v pracovných dňoch v čase od 08:30 do 16:30.
• Alebo e-mailom: info@bonluo.sk
►Ako a kedy si môžem uplatniť kupón na zľavu?
Pri potvrdení objednávky sa tesne pred platbou zobrazí „Zadajte kupón“; tu zadajte kód kupónu a potom ho kliknutím na gombík “Uplatniť” potvrďte.
►Kedy bude momentálne nedostupný produkt opäť na sklade?
Nedostupný produkt sa snažíme čo najskôr nahradiť. Podrobné informácie o konkrétnom produkte si môžete vyžiadať na našom zákaznickom servise: + 421 2 330 706 84
►Ako sa prihlásim na odber newslettera?
Zadajte svoje meno a e-mailovú adresu do panela „Prihlásiť sa na odber newslettera“ v spodnej časti nášho internetového obchodu, potom kliknite na tlačidlo „Prihlásiť sa na odber“.
► Ako sa odhlásim z odberu Newsletteru??
Na konci každého emailu Newsletter, ktorý od nás obdržíte, nájdete správu „Odhlásiť sa z informatívneho Newslettera“, kde sa môžete kliknutím odhlásiť.
►Čo mám robiť ak som zabudol svoje prihlasovacie heslo?
Zabudnuté heslo môžete znova aktivovať stlačením tlačidla „Zabudnuté heslo“ pod tlačidlom „Prihlásiť sa“.
►Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis?
- Telefonicky: + 421 2 330 706 84 cez pracovné dní od 08:30 do 16:30 hod.
- Cez e-mail: info@bonluo.sk
►Ako môžem skontrolovať stav svojej objednávky?
O stave vašej objednávky vás informujeme emailom.
► Čo znamenajú výrazy uvedené v časti Stav objednávky?
- Čaká na fakturáciu: Vygeneruje sa faktúra k preneseniu objednávky do skladu a spusteniu expedície, platba na dobierku.
- Uhradené: Platbu sme obdržali, čaká sa na fakturáciu k preneseniu objednávky do skladu a spusteniu expedície
- Označené na fakturáciu (GLS) – čaká sa na fakturáciu, štítok GLS vytlačená k preneseniu objednávky do skladu a spusteniu expedície
- Fakturované: vaša faktúra je už vytlačená, a prenesená do skladu, čaká na expedíciu.
- Vytlačené: V tomto prípade je faktúra už vytlačená, ale ešte nebola dodaná do skladu
- Doprava: Balík je v preprave a bude doručený do 1-2 pracovných dní.
- Zrušená Zrušená objednávka sa zvyčajne uskutočňuje po konzultácii so zákazníkom alebo na jeho žiadosť.
- Doručené: Objednávka bola doručená na uvedenú adresu alebo miesto balíka.
- Vrátená / zrušená objednávka: v tomto prípade bohužiaľ nebolo možné objednávku doručiť, dodávka zlyhala, alebo kupujúci si balík neprevzal.
► Ako môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku??
- Telefonicky: + 421 2 330 706 84 cez pracovné dní od 08:30 do 16:30 hod.
- Cez e-mail: info@bonluo.sk
►Je platba online, bankovou kartou bezpečná?
Samozrejme, Barion je inteligentný a bezpečný platobný systém, ktorý využívajú tisíce internetových obchodov v Európe.
►Čo sa stane ak po potvrdení objednávky si to rozmyslím ?
V takom prípade nás môžete kontaktovať pre zrušenie objednávky cez email: info@bonluo.sk alebo na telefónnom čísle + 421 2 330 706 84 cez pracovné dni v čase od 08:30 do 16:30 hod.
►Viete mi produkty skladom na niekoľko dní odložiť?
Samozrejme, po zadaní objednávky môžete v "poznámkach" uviesť, že chcete, aby bola objednávka doručená o niekoľko dní neskôr.
Alebo nám môžete napísať na e-mailovú adresu info@bonluo.sk alebo zavolať na telefonné číslo + 421 2 330 706 84
► Ako môžem zmeniť už zadanú objednávku?
Pre úpravu Vašej objednávky nám môžete napísať na emailovú adresu info@bonluo.sk zavolať na telefónnom čísle + 421 2 330 706 84 cez pracovné dni v čase od 08:00 do 16:30 hod.
►Ako môžem zrušiť svoju zadanú objednávku?
Pre zrušenie svojej objednávky môžete napísať na emailovú adresu info@bonluo.sk zavolať na telefónnom čísle + 421 2 330 706 84 cez pracovné dni v čase od 08:30 do 16:00 hod.