Barion Pixel

Používaním našej webovej stránky súhlasíte s používaním súborov cookie podľa pravidiel používania súborov cookie.

Súhlasím
Menu

Často kládene otázky

Koľko stojí doprava? 

 

 

  DONÁŠKA DOMOV s kuriérskou spoločnosťou  

 

Platba bankovým prevodom

4 EUR

 

Na dobierku

5 EUR

 

Platba nad 60 EUR (kufre nad 80 EUR) bankovým prevodom

ZDARMA

 

   V prípade na dobierku, platba nad 60 EUR (kufre nad 80 EUR)     

1 EUR

 

Pri nákupe produktov nad 60 EUR – DOPRAVA ZDARMA (v prípade kufrov nad 80 EUR

*Poplatok za dobierku: 1 EUR

*Poplatok za dobierku: 1 EUR

 

►Spôsob platby?

Platiť môžete online bankovou kartou, alebo pri prevzatí tovaru od kuriéra s bankovou kartou, alebo v hotovosti.

 

►Za koľko dní dostanem svoju objednávku?

Ihneď po spracovaní objednávky odovzdáme balík doručovacej spoločnosti a do 1-2 pracovných dní je balík u Vás.

 

►Ako môžem vymeniť obdržanú objednávku?

Ohľadom výmeny produktu nás prosím kontaktujte e-mailom (info@bonluo.sk) a pošlite nám fotografiu potvrdzujúcu, že produkt je v pôvodnom/nepoškodenom stave a taktiež uveďte, ktorý produkt si želáte vymeniť. Ak je produkt na základe Vami zaslaného obrázku v poriadku, spustíme proces, o ktorom Vás budeme samozrejme informovať. Tovar vráťte v pôvodnom obale, bezpečne zabalený a uzavretý, aby sa pri preprave nepoškodil. Po zabalení produktu na obal napíšte adresu: Bonluo.sk - GLS, Budča 1039, 962 33 Budča. Balík nám môžte vrátiť prostredníctvom kuriérskej služby GLS

 

►Ako môžem vrátiť obdržanú objednávku?

Nepoškodený výrobok v pôvodnom obale môžete do 14 dní vrátiť na adresu: Bonluo.sk - GLS, Budča 1039, 962 33 Budča,  prostredníctvom kuriérskej služby GLS

Tovar vráťte v pôvodnom obale, bezpečne zabalený a uzavretý, aby sa pri preprave nepoškodil.

Cena produktu Vám bude vrátená bankovým prevodom, až keď obdržíme vrátený tovar, uveďte prosím číslo Vášho bankového účtu, majitela číslo účtu a SWIFT kód banky na vratnom formulári, a spolu s obdržanou faktúrou ho pribalte k produktu.  

 

►Ako rýchlo dostanem späť peniaze za vrátený tovar?

Čo najskôr, najneskôr však do 14 pracovných dní.

 

►Čo mám robiť ak dostanem nesprávny produkt, alebo neúplnú zaslanú objednávku?

Môže sa stať, že váš balík neobsahuje objednaný produkt alebo je neúplný. V tomto prípade zavolajte náš zákaznícky servis:

• Telefónne číslo: + 421 2 330 706 84 v pracovných dňoch v čase od 09:30 do 16:30.

• Alebo e-mailom: info@bonluo.sk

 

►Ako a kedy si môžem uplatniť kupón na zľavu?

Pri potvrdení objednávky sa tesne pred platbou zobrazí „Zadajte kupón“; tu zadajte kód kupónu a potom ho kliknutím na gombík “Uplatniť” potvrďte.

 

►Kedy bude momentálne nedostupný produkt opäť na sklade?

Nedostupný produkt sa snažíme čo najskôr nahradiť. Podrobné informácie o konkrétnom produkte si môžete vyžiadať na našom tel.čísle: + 421 2 330 706 84

 

►Ako sa prihlásim na odber newslettera?

Zadajte svoje meno a e-mailovú adresu do panela „Prihlásiť sa na odber newslettera“ v spodnej časti nášho internetového obchodu, potom kliknite na tlačidlo „Prihlásiť sa na odber“.

 

Ako sa odhlásim z odberu Newsletteru??

Na konci každého emailu Newsletter, ktorý od nás obdržíte, nájdete správu „Odhlásiť sa z informatívneho Newslettera“, kde sa môžete kliknutím odhlásiť.

 

►Čo mám robiť ak som zabudol svoje prihlasovacie heslo?

Zabudnuté heslo môžete znova aktivovať stlačením tlačidla „Zabudnuté heslo“ pod tlačidlom „Prihlásiť sa“.

 

►Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis?
 

  • Telefonicky: + 421 2 330 706 84 cez pracovné dní od 09:30 do 16:30 hod.
  • Cez e-mail: info@bonluo.sk

 

►Ako môžem skontrolovať stav svojej objednávky?

O stave vašej objednávky vás informujeme emailom.

 

Čo znamenajú výrazy uvedené v časti Stav objednávky?

- Čaká na fakturáciu: Vygeneruje sa faktúra k preneseniu objednávky do skladu a spusteniu expedície, platba na dobierku.

- Uhradené: Platbu sme obdržali, čaká sa na fakturáciu k preneseniu objednávky do skladu a spusteniu expedície

- Označené na fakturáciu (GLS) – čaká sa na fakturáciu, štítok GLS vytlačená k preneseniu objednávky do skladu a spusteniu expedície

- Fakturované: vaša faktúra je už vytlačená, a prenesená do skladu, čaká na expedíciu.

Vytlačené: V tomto prípade je faktúra už vytlačená, ale ešte nebola dodaná do skladu

- Doprava: Balík je v preprave a bude doručený do 1-2 pracovných dní.

- Zrušená Zrušená objednávka sa zvyčajne uskutočňuje po konzultácii so zákazníkom alebo na jeho žiadosť.

- Doručené: Objednávka bola doručená na uvedenú adresu alebo miesto balíka.

- Vrátená / zrušená objednávka: v tomto prípade bohužiaľ nebolo možné objednávku doručiť, dodávka zlyhala, alebo kupujúci si balík neprevzal.

 

Ako môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku??

  • Telefonicky: + 421 2 330 706 84 cez pracovné dní od 09:30 do 16:30 hod.
  • Cez e-mail: info@bonluo.sk

 

►Je platba online, bankovou kartou bezpečná?

Samozrejme, Barion je inteligentný a bezpečný platobný systém, ktorý využívajú tisíce internetových obchodov v Európe.

 

►Čo sa stane ak po potvrdení objednávky si to rozmyslím ?

V takom prípade nás môžete kontaktovať pre zrušenie objednávky cez email: info@bonluo.sk alebo na telefónnom čísle + 421 2 330 706 84 cez pracovné dni v čase od 09:30 do 16:30 hod.

 

►Viete mi produkty skladom na niekoľko dní odložiť?

Samozrejme, po zadaní objednávky môžete v "poznámkach" uviesť, že chcete, aby bola objednávka doručená o niekoľko dní neskôr.

Alebo nám môžete napísať na e-mailovú adresu info@bonluo.sk alebo zavolať na telefonné číslo + 421 2 330 706 84

 

► Ako môžem zmeniť už zadanú objednávku? 

Pre úpravu Vašej objednávky nám môžete napísať na emailovú adresu info@bonluo.sk zavolať na telefónnom čísle + 421 2 330 706 84 cez pracovné dni v čase od 09:30 do 16:30 hod.

 

►Ako môžem zrušiť svoju zadanú objednávku?

Pre zrušenie svojej objednávky môžete napísať na emailovú adresu info@bonluo.sk zavolať na telefónnom čísle + 421 2 330 706 84 cez pracovné dni v čase od 09:30 do 16:30 hod.